Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití asfaltových a betonových recyklátů do pozemních komunikací
Žďára, Zbyněk ; Šperka, Pavel (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rešeršní formou zpracovány dostupné informace o možnostech využití asfaltových a betonových recyklátů do pozemních komunikací. V rámci jednotlivých kapitol se práce zabývá popisem recyklovaných materiálů, výrobou těchto materiálů a možnostmi využití těchto materiálů do konstrukčních vrstev vozovek. V dalších kapitolách je věnována pozornost také problematickým vlastnostem recyklátů a zahraničním zkušenostem s jejich využitím. V praktické části byly provedeny zkoušky laboratorních vzorků asfaltových a betonových recyklátů a jejich směsí stmelených cementem se zaměřením na stmelené podkladní vrstvy vozovek. Hlavním cílem bylo ověřit použitelnost těchto materiálů do stmelených podkladních vrstev a také porovnat, jak se budou lišit jednotlivé vlastnosti směsí s různým zastoupením jednotlivých složek a různým dávkováním cementu. Následně byly vybrány dvě nejlepší směsi, u kterých byl experimentálně stanoven modul pružnosti pro možnost nahrazení současně používaných podkladních vrstev a bylo provedeno ekonomické zhodnocení tohoto návrhu.
Recyklované kamenivo do asfaltových směsí pozemních komunikací
Kropáč, Pavel ; Zdřálek, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá vznikem, rozdělením a recyklací stavebního a demoličního odpadu. Následně se zabývá recykláty vyrobených z těchto stavebních a demoličních odpadů a jejich možným uplatněním v konstrukčních vrstvách vozovek. V praktické části se práce zabývá sledováním vlastností celkově devíti asfaltových směsí s různým zastoupením recyklovaného betonového kameniva a asfaltového pojiva, které jsou navržené a určené pro ložní asfaltové vrstvy vozovek. Na betonovém recyklovaném kamenivu a asfaltových směsí jsou provedeny různé laboratorní zkoušky, jejichž výsledky jsou podrobeny srovnání s požadavky příslušných norem a TP 210. V závěru práce je provedeno cenové srovnání asfaltových směsí.
Využití recyklátů do konstrukcí vozovek městských komunikací
Průdková, Hana ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje možnosti nakládání se stavebními a demoličními odpady. Zkoumá problematiku umísťování a hospodaření s těmito odpady a hodnotí možnosti jejich dalšího využití. Zabývá se výrobou a využitím recyklátů do konstrukcí městských komunikací a ekonomickou výhodností recyklátů oproti přírodnímu kamenivu. Dále práce rozebírá problematiku pórobetonu, jako moderního stavebního materiálu, který se v blízké době objeví ve stavebním a demoličním odpadu ve větší míře. Praktická část zkoumá vlastnosti směsných recyklátů s určitým množstvím cihelných a pórobetonových částic pomocí zkoušek objemové hmotnosti zrn a nasákavosti, odolnosti proti zmrazování a rozmrazování a odolnosti proti drcení.
Recykláty do podkladních vrstev vozovek
Žďára, Zbyněk ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rešeršní formou zpracovány informace o stavebních recyklátech a jejich možném využití do podkladních vrstev vozovek. V jednotlivých kapitolách se práce zabývá popisem těchto materiálů, jejich výrobou, jejich užitím do konstrukce vozovek a pozornost je věnována také jejich problematickým vlastnostem a zahraničním zkušenostem. V praktické části byly provedeny zkoušky laboratorních vzorků asfaltových a betonových recyklátů. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je možné využívat směs betonového a asfaltového recyklátu do podkladních vrstev vozovek s nízkým dopravním zatížením. Dalším cílem bylo porovnat vlastnosti směsí s různým obsahem obou recyklátů a zjistit, jak se změní únosnost těchto směsí, pokud jsou vystaveny zvýšené teplotě.
Využití recyklátů do konstrukcí vozovek městských komunikací
Průdková, Hana ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje možnosti nakládání se stavebními a demoličními odpady. Zkoumá problematiku umísťování a hospodaření s těmito odpady a hodnotí možnosti jejich dalšího využití. Zabývá se výrobou a využitím recyklátů do konstrukcí městských komunikací a ekonomickou výhodností recyklátů oproti přírodnímu kamenivu. Dále práce rozebírá problematiku pórobetonu, jako moderního stavebního materiálu, který se v blízké době objeví ve stavebním a demoličním odpadu ve větší míře. Praktická část zkoumá vlastnosti směsných recyklátů s určitým množstvím cihelných a pórobetonových částic pomocí zkoušek objemové hmotnosti zrn a nasákavosti, odolnosti proti zmrazování a rozmrazování a odolnosti proti drcení.
Využití asfaltových a betonových recyklátů do pozemních komunikací
Žďára, Zbyněk ; Šperka, Pavel (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rešeršní formou zpracovány dostupné informace o možnostech využití asfaltových a betonových recyklátů do pozemních komunikací. V rámci jednotlivých kapitol se práce zabývá popisem recyklovaných materiálů, výrobou těchto materiálů a možnostmi využití těchto materiálů do konstrukčních vrstev vozovek. V dalších kapitolách je věnována pozornost také problematickým vlastnostem recyklátů a zahraničním zkušenostem s jejich využitím. V praktické části byly provedeny zkoušky laboratorních vzorků asfaltových a betonových recyklátů a jejich směsí stmelených cementem se zaměřením na stmelené podkladní vrstvy vozovek. Hlavním cílem bylo ověřit použitelnost těchto materiálů do stmelených podkladních vrstev a také porovnat, jak se budou lišit jednotlivé vlastnosti směsí s různým zastoupením jednotlivých složek a různým dávkováním cementu. Následně byly vybrány dvě nejlepší směsi, u kterých byl experimentálně stanoven modul pružnosti pro možnost nahrazení současně používaných podkladních vrstev a bylo provedeno ekonomické zhodnocení tohoto návrhu.
Recykláty do podkladních vrstev vozovek
Žďára, Zbyněk ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rešeršní formou zpracovány informace o stavebních recyklátech a jejich možném využití do podkladních vrstev vozovek. V jednotlivých kapitolách se práce zabývá popisem těchto materiálů, jejich výrobou, jejich užitím do konstrukce vozovek a pozornost je věnována také jejich problematickým vlastnostem a zahraničním zkušenostem. V praktické části byly provedeny zkoušky laboratorních vzorků asfaltových a betonových recyklátů. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je možné využívat směs betonového a asfaltového recyklátu do podkladních vrstev vozovek s nízkým dopravním zatížením. Dalším cílem bylo porovnat vlastnosti směsí s různým obsahem obou recyklátů a zjistit, jak se změní únosnost těchto směsí, pokud jsou vystaveny zvýšené teplotě.
Recyklované kamenivo do asfaltových směsí pozemních komunikací
Kropáč, Pavel ; Zdřálek, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá vznikem, rozdělením a recyklací stavebního a demoličního odpadu. Následně se zabývá recykláty vyrobených z těchto stavebních a demoličních odpadů a jejich možným uplatněním v konstrukčních vrstvách vozovek. V praktické části se práce zabývá sledováním vlastností celkově devíti asfaltových směsí s různým zastoupením recyklovaného betonového kameniva a asfaltového pojiva, které jsou navržené a určené pro ložní asfaltové vrstvy vozovek. Na betonovém recyklovaném kamenivu a asfaltových směsí jsou provedeny různé laboratorní zkoušky, jejichž výsledky jsou podrobeny srovnání s požadavky příslušných norem a TP 210. V závěru práce je provedeno cenové srovnání asfaltových směsí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.